Arkadaşlar size bu konu hakkında yardımcı olmak istedim tabi kendi görüşümü söylücem daha araştırmanısı tavsiye ederim bu konu hakkındaki sorularınızın cevaplarını bulmak için…
İlk başta bilgisayarda genellikle ne yapıyorum bu ilk sorunuz olsun?
Eğer Müzik, Animasyon, Programlama, Video ve Resim düzenleme gibi işlerle uğraşıyorsanız tabiki işlemci konusunda en iyi bilgisayarlardan biri olan Mac’leri tavsiye ediyorum veya kuvvetli bir Pc’de olabilir.
İşletim sistemi olarak Mac Os (hiç denemedim ama kısa bi süre içinde denicem gibi gözüküyo) rahatlık sağlar.
Tabi Windows’u unutmamak lazım fakat Mac’ler işlemci olarak daha iyi oluyor.
İnternet sitesi yazıyorsanız Windows daha rahat bana göre.
Web sitesi sunuculuğu için kullanıyorsanız bilgisayar’ınız Mac işletiminiz Mac Os veya Linux olsun.
Evde internet üzerinden sosyal ağ’larda dolaşmak, haberlere bakmak gibi ya da sunucusu size ait olmayan bedava site kurmanızı sağlayan sitelerde site yönetiyorsanız… Bilgisayarınız Pc veya mac olabilir işletim sistemide Windows, Mac os, Pardus (tübitak yapımı fakat Linux tabanlı) kullanabilirsiniz.
Bir üstteki gibi kullanıyor ve yanında arkadaşlarınızla bilgisayar üzerinde oyun oynuyorsanız Windows sistemli Pc ya da Mac daha iyi olur..

Aklıma gelenleri yazıcam blog’u takip edebilrisniz🙂